6/14/12

Domowe ćwiczenia


Jakiś czas temu wspominałam na twitterze, że ćwiczę też w domu.
Zależało mi na poprawie wyglądu mojego brzucha a dokładniej na lekkim jego umięśnieniu.
Muszę przyznać, że nigdy nie miałam z tą częścią ciała większych problemów.
Moje mięśnie brzucha bardzo szybko reagują na systematyczne ćwiczenia.
Parę lat temu, regularnie co sezon, wykonywałam A6W, teraz jednak szukałam czegoś na całe ciało.


Znalazłam płytę z treningiem Ewy Chodakowskiej, która była parę miesięcy temu dodatkiem do gazety Shape.
Ćwiczenia są według mnie wspaniałe a efekty pojawiają się bardzo szybko.
Mięśnie brzucha pracują intensywnie przez cały program ćwiczeń.
To zdjęcie dodałam dwa dni temu na twiterze aby pokazać jak po 3 tygodniach reagularnych ćwiczeń, ukształtował się mój brzuch.
Na sobie mam spódnicę którą kupiłam parę miesięcy temu.
S była za bardzo opięta ale M ładnie się układała.
Wygląda na to, że jednak powinna zostawić S :)


Jeśli chcecie ćwiczyć w domu to potrzebne będą ... Wasze chęci :)

Wiem, że płyta już nie jest dostępna w sklepach ale pod koniec czerwca wychodzi kolejny numer Shape ( czy ktoś zna dokładną datę ? ) i tam znajdziecie drugą część treningu Ewy.

Jeśli chcecie już teraz dowiedzieć się trochę więcej o tych ćwiczeniach, zapraszam na Facebooka Ewy gdzie regularnie dodawane są zdjęcia metamorfoz dziewczyn która ćwiczą z jej programem.


Moj domowy zestaw do ćwiczeń wygląda tak:

mata
ręcznik
woda


Jeśli nie macie dostępnu do płyty to nie jest to dobra wymówka aby nie ćwiczyć w domu.

Moja przygoda z domowymi ćwiczeniami sięga czasów podstawówki :)
Pamiętam, że na kanale Polsat był program LadyFitness. Przez 20 minut ćwiczyłam sobie z Panią z telewizora :)
Szukałam też wiadomości w prasie kobiecej.
Pamiętam,że wycinałam ćwiczenia z Cindy Crawford znalezione w Pani Domu :)
Miałam oddzielny segregator i tam wpinałam wszystkie zestawy ćwiczeń.
Prosiłam też rodzinę i znajomych o zakup w Niemczech magazynu Shape. U nas pojawił się dopiero po palu latach od publikacji w DE. 
Miałam nawet wycinki z Bravo Girl :))
Później pojawił się Internet i płyty DVD.

Bardzo wciągnełam się w fitness i podczas mojego pobytu w Niemczech, zastanawiałam się nawet nad zrobieniem krusu na intruktora fitness.
Właśnie tam pierwszy raz zobaczyłam prawdziwy fitness club i pokochałam zajęcia grupowe.
Niestety mój stan zdrowia pokrzyżował mi plany.

Pamiętajcie, że jeśli chcecie ćwiczyć a macie problemy zdrowotne, trzeba wszystko omówić z lekarzem prowadzącym. 
Domowymi ćwiczeniami też możemy sobie zrobić krzywdę !

Naprawdę, jeśli chcecie ćwiczyć to znajdziecie czas i sposób.

To co ? 
Siedzimy przed komputerem i zajadamy się słodyczamy czy wskakujemy w dres?

Ciao
nissiax83

147 comments:

  1. jak patrze na Twój brzuch, to jest motywacja :) kiedyś jako dziecko do pewnego momentu miałam cały czas niedowage, a w wieku 16 lat ciałko nagle sie zrobiło i szok! Ale cóż powalczymy :) Codziennie rano od 2 tygodni na sniadanie sa otręby, wiec od czegoś juz zaczelam :) Może dlatego też nagle przybrałam na wadze, bo przez moj stan zdrowia przestałam uprawiac tak naprawdę 3 "sporty"? I ciało może potrzebowało wkoncu przybrac, co mnie pokrzywdziło oczywiście rozstepami :(. Pozdrawiam Cie gorąco :)!

    ReplyDelete
  2. Ja się nigdy nie umiem zmotywować . ; /

    ReplyDelete
  3. genialny brzuch! wczoraj właśnie trafiłam na te ćwiczenia i poczytałam trochę, ale Twój post, a głownie zdjęcie przekonały mnie, że jednak będę ćwiczyć i brzuszek :)

    ReplyDelete
  4. ty masz kolczyk w pępku o mój boże jeżeli nie to dobrze

    ReplyDelete
  5. aaa i ta pani ma stronkę internetową, a tutaj jest bezpośredni link do darmowego pdf z ćwiczeniami:
    http://www.ewachodakowska.pl/files/darmowy-program-treningowy.pdf

    :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Szczerze mówiąc myślałam, że napiszesz co to za ćwiczenia.... :)

    ReplyDelete
  8. Pozazdrościć brzucha!
    Mogłabyś mi powiedzieć jak trening pani Ewy wpłynął na resztę ciała? (nogi, pupa)
    Płyta obiecuje kompletna metamorfozę, a na 'fejsie' są glownie pokazane brzuchy.
    Chciałabym tez (jesli tylko mozna) dowiedziec sie jak wyglada twoj tygodniowy plan cwiczen.
    (jak czesto, ile czasu, aeroby czy silowe?).
    Przepraszam, jesli chce wiedziec za duzo, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Agnieszko swietnie wyglądasz :) a czy byłaby możliwość zebys zrobiła filmik na yt z tych ćwiczeń Ewy dla tych co płytki nie posiadają ? Napewno bylibyśmy wdzięczne

    ReplyDelete
  10. też ćwiczę z Ewą! I uwielbiam jej stronę na fb. A co do dostępności płytki można ją znaleźć w sieci na stronach typu chomikuj (tam też jest dużo innych, antycypując sobie zrzuciłam na kompa 30 day shred Jillian Michaels).

    ReplyDelete
  11. Ja ściągnęłam program z chomikuj.pl za 3 zł, ćwiczyłam raz.....ahh wiem jestem straszna, zdjęcia takie jak Twoje strasznie motywują, od poniedziałku obiecuję regularnie ćwiczyć!

    ReplyDelete
  12. Mam tę płytę! Efekty robią wrażenie, muszę się zmusić do ćwiczeń.

    ReplyDelete
  13. o jaaa masz racje potrzebne sa tylko wlasne checi... albo az :D
    masz bardzo ladny brzuszek.

    ReplyDelete
  14. Pamiętam jak byłam w podstawówce i wstawałam o 6 rano bo leciał w tv właśnie program z ćwiczeniami, uwielbiałam to ! ;)
    Później na jakimś babskim programie był tego typu program ale z jogą.
    Ćwiczenia w domu nic nie kosztują, a te 15-20 minut dziennie jest tylko samym dobrem dla nas :)

    Nissiax jeżeli tak bardzo interesuje Cie fitness, nagrałabyś może filmik z przykładowymi ćwiczeniami ? :)

    ReplyDelete
  15. Ale masz piękny brzuch! ja nie mam motywacji, rok temu skończyłam a6w i mi nic nie dało, to już się tym nie przejmuję :D

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam Cię za ten post ! Potrzebuję właśnie motywacji... dzięki :)

    ReplyDelete
  17. Hej, super ze umiescilas taki post, mam pytanie czy trening ktory wykonujesz to ten ktory znalazlam na jednej stronie: http://chomikuj.pl/moli-moli/Fitness/Ewa+Chodakowska+-+Shape+-+DVD ? Albo ta tu na allegro ; http://allegro.pl/totalna-metamorfoza-ewa-chodakowska-shape-04-2012-i2419258105.html Mysle ze jestes osoba ktora bardziej sie zna na fitness niz ja =P dlatego chcialam spytac o twoja opinie czy tez uwazasz ze 45min jazda na rowerze stacjonarnym 5 razy w tyg jest troche bezsensowna, poniewaz nie jest to prawdziwy trening? teraz poza tym ze chodzisz 5 razy y tyg na siklownie cwiczysz z plyta, jak czesto wykonujesz trning Ewy? pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Brak czasu to żadna wymówka! Ja, mając malutkiego bobasa, pracę i męża, który non stop jest poza domem, tez mogłabym się wymówić brakiem czasu i możliwości. Ale nic z tego! Codziennie 30 minut uprawiam marszobieg z wózkiem, wzięłam się tez za prosty sposob - za kazdym razem, gdy stoje w kolejce do kasy (a bywaja dluuugie) lub stoje na czerwonym swietle, z calej sily napinam miesnie posladkow i ud. Niby niewiele, a efekty sa! DLA CHCACEGO NIC TRUDNEGO! :)

    ReplyDelete
  19. Po A6W moja koleżanka nabawiła się problemów z kręgosłupem :( Wydaje mi się, że źle wykonywała ćwiczenia. Ja nie potrafię się zmotywować do długotrwałego robienia ćwiczeń akurat na tą partię- zawsze mam jakąś wymówkę :(
    Zazdroszczę Ci motywacji i pięknego brzuszka!

    Buziaki, Magda

    ReplyDelete
  20. dobry post!:) polecam forum sfd, tam jest duzo pomyslow na domowe cwiczenia

    ReplyDelete
  21. To niesamowite z M na S w ciągu 3-tygodni.
    Zachęciłaś mnie i ja też spróbuję.

    ReplyDelete
  22. Ja również wolnych chwilach ćwiczę w domu i chodzę na fitness uwielbiam to dużo fantsstycznych filmików można znaleść na YT więc nie trzeba mieć płyty z Ewą.

    ReplyDelete
  23. te ćwiczenia sa takze dostepne w internecie (42min filmu) np na stronie chomikuj! ;)

    ReplyDelete
  24. Do cwiczen w domu moge polecic bezplatne filmiki na youtube. Jest taki fajny zespol z kanady....bodyrock.tv wstawiaja filmiki regularnie i obiecuja swietna sylwetke bez silowni. Czasami na fb ktos wstawi przed i po i musze powiedziec ze efekty sa fenomenalne. Trwaja krutko jakos 12 min....ale mi brak motywacji narazie :(

    ReplyDelete
  25. Ja posiadam płytkę do tego, jakby ktoś chciał to niech pisze do mnie na maila qele244@gmail.com to mu podeślę linka :) Świetne ćwiczenia a te 45min to mija w mgnieniu oka :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. a co sądzisz o 8 min abs ? myslisz ze te cwiczenia sa dobre ?

    ReplyDelete
  27. a co myslisz o cwiczeniach 8 min abs? myslisz ze są dobre ?

    ReplyDelete
  28. Ja również zaczęłam ćwiczyć w domu i efekty są..
    Schudłam ponad 10kg ale nie na tym mi najbardziej zależało...
    Od dziecka mam problemy z sercem i dodatkowe kg niestety je obciążają.. Ćwiczenia pomogły mi w zachowaniu fajnej sylwetki ,idealnej wagi i co najważniejsze dobrym samopoczuciu... Muszę zdobyć tego Shape z tą płytą uwielbiam fitness :)

    ReplyDelete
  29. ty masz kolczyk w pępku ? Nawet nie wiedziałam :D

    ReplyDelete
  30. Płyta Ewy ma się ukazać 29 czerwca i ma to być 'killer' - ćwiczenia trudniejsze od poprzedniej plytki zwanej 'skalpelem' ;)

    p.s. Ewa na nowej płytce ma także mniej mówić ;)

    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  31. noo powiem Ci że mnie zmotywowałaś :)
    jak tylko skończę pracę to zaczynam ćwiczyć :)
    dam Ci znac o moim efektach :)

    ReplyDelete
  32. Świetne efekty. Ja też ćwiczę z Ewą, ale kilka lat temu odkryłam pewną Czeszkę, która dziś jest już całkiem popularna i nawet ma świtę, która ją nagrywa. Dzięki temu treningi są bardzo profesjonalnie przygotowane, wszystko jest dobrze widoczne itd. Zuzka promuje bardzo intensywne, ale za to krótkie max 30 min. treningi, dzięki czemu udaje mi się ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu (dwóch godzin na pewno bym w ciągu dnia nie znalazła:/) Więc jeśli chcecie się porządnie spocić i załatwić sprawę w 30 min, to polecam kanał Zuzka Light na youtubie. Co ważne, co tydzień jest nowy trening więc nie ma mowy o nudzie :)

    ReplyDelete
  33. oj.. ciężko się od tego komputera oderwać:P ale próbuję:P staram się codziennie chociaż 20 minut poświęcić na ćwiczenia ale bywa różnie:/

    ReplyDelete
  34. ja ćwicze juz ponad miesiąc z płyta i efektów zero :)

    ReplyDelete
  35. Super efekt!:)
    Pewnie, że wskakujemy w dres i ćwiczymy!:) A zamiast słodyczy truskawki:P
    Ja w od cały marzec, kwiecień i maj ćwiczylam z Jilian Michaels- efekty super, ćwiczenia bardziej intensywne i mniej statyczne niż Ewy Chodkowskiej, ale już mi się znudziły i od czerwca ćwiczę z Ewą+ 8 min buns/legs/arms i też widzę efekty:)
    Ale trzeba koniecznie też pamiętać o odpowiednich butach! ja przez pierwsze dwa tygodnie Jillian ćwiczyłam w kapciach- to było najgorsze co mogłam zrobić swoim stawom.. Teraz mam już odpowiednie adidasy:)

    ReplyDelete
  36. Ewa jest cudowną kobietą, która skutecznie potrafi jednym słowem przekonać każdą dziewczynę o jej wartości:) Zaraża optymizmem na każdym kroku! Kolejna płyta od 30.06 w kioskach. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. hej :) ja ćwicze z Ewa trzeci dzień dzięki Tobie :) musze przyznać że jeszcze nie dam rady wykonać całego treningu jednym tchem ale z dnia na dzień jest lepiej do tego A6W żeby nie był.Mobilizujesz mnie bardzo i Dziękuje za to :)

    ReplyDelete
  38. ćwiczymy!:D właśnie idę 'odpalić' trening ;) Dzisiaj dopiero 4 trening z Ewą (pierwszy tydzień), ale chcę więcej:D o wiele lepiej ćwiczy mi się tak niż samej, jakoś bardziej motywuje;) nie moge się już doczekać efektów:D pozdrawiam;)

    ReplyDelete
  39. o wow !! Też chcę taki brzuch!!

    ReplyDelete
  40. Fajny brzuszek, ja na swój nigdy nie narzekałam, parę lat temu regularnie robiłam brzuszki..i efekty też widziałam :) Teraz mam lekko zarysowane mięśnie, ogólnie zawsze był płaski (uff..:)) ale popracowałabym nad nogami. Ostatnio brak motywacji, ale Twój post może zmotywuje :)

    ReplyDelete
  41. Shape z Ewą pojawi się 29.06 ;-) Też z nią ćwiczę, ale niestety nie regularnie, bo nie mam siły na rower i ćwiczenia. Jeszcze ;-)

    ReplyDelete
  42. Czesc Aguś, ja też ćwiczę z Ewą. To wspaniała, miła dziewczyna, która zaraża optymizmem. Płyta z trudniejszymi ćwiczeniami ( killer) będzie na lipiec czyli powinna wyjść jakoś 29 czerwca. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  43. Niezły wycisk jest z Ewką ;)

    ReplyDelete
  44. Oczywiście ,że wskakujemy w dres:D

    ReplyDelete
  45. Świetny efekt!!
    kurcza muszę się wziąć za siebie:)

    a tych cwiczen nie ma nigdzie w internecie??

    ReplyDelete
  46. Fajne rezultaty ;) Ja biegam codziennie 8-10 km, 2 razy w tygodniu siłownia i jestem mega zadowolona z ciała. Poza tym mam na wszystko energie i jestem jakaś milsza dla ludzi. Jeszcze pół roku temu ważyłam 8 kg więcej i najchętniej nie wstawałabym rano. Polecam wszystkim aktywność fizyczną. Nie chodzi o samo zrzucanie zbędnych kg, ale gdy zaczniecie ćwiczyć, będziecie się oswajać powoli ze swoim ciałem, zaczniecie je kochać :) I będziecie chciały dla niego jak najlepiej. Same zobaczycie jak zaczniecie eliminować niezdrowe jedzenie ;)

    ReplyDelete
  47. Najbardziej lubię ćwiczyć w domowym zaciszu, lub w najbliższej okolicy ( Nordic Walking:) )- wtedy mogę się skupić tylko na sobie i wykonuję takie ćwiczenia, które sprawiają mi przyjemność. Nigdy nie przepadałam za ćwiczeniami w większej grupie:)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  48. o ja tezz brzuszki cwicze ale nie mam energii teraz bo pracuje po 13 godzin dziennie w biegu w pracy i na rowerze śmigam do niej i jak mam wolne wiec jak mam chec to ćwiczę

    ReplyDelete
  49. Czesc:) Bardzo lubie Twojego bloga, czytam go codziennie rano przy porannej zielonej harbatce:) Z Ewa Chodakowska "znamy sie" od miesiaca, bo od miesiaca posiadam jej plyte i z nia cwicze:) widac efekty, chudnie sie i w ogole uwielbiam jej tekst " NIC SIE SAMO NIE WYDARZY" :)) Shape'a z ta plyta mozna zamowic, najlpiej skontaktowac sie mailowo. Nowy shape z nowym zestawem cwiczen bedzie dostpeny w Polsce 28-29 czerwca:) Pozdrawiam cie bardzo serdecznie i twojego kociaka (sama posiadam ich az czworke, wiem duzo, ale sa to "egzemplarze" uratowane i nie mialam serca ich oddawac:))

    ReplyDelete
  50. też ćwiczę z Ewą, już ponad dwa miesiące. a następny numer ma się podobno ukazać 29.06 - tak słyszałam i tego dnia wybieram się na polowanie:)

    ReplyDelete
  51. Zdecydowanie wskakujemy w dres:) Super efekty!!!

    ReplyDelete
  52. Nooo... Wiesz, jak (nas) zmobilizowac. :-) To ja zaczynam od dzis!

    ReplyDelete
  53. Gazeta ukazuje się 29 czerwca :)

    ReplyDelete
  54. Ja staram się codziennie biegać ,jeździć na rowerze oraz ćwiczyć w domu mimo tego,że mój rozmiar to XS/S ale dla samego zdrowia i lepszego samopoczucia,warto! :D

    ReplyDelete
  55. Lipcowy Shape ma być 29 czerwca w kioskach. Chyba zacznę ćwiczyć:P Agnieszko inspirujesz:D

    ReplyDelete
  56. awwwwww ale masz piękne wcięcie w talii ! jakim typem sylwetki jesteś : A, B czy C?? Radzka ostatnio zrobiła wspaniały filmik na ten temat i już wreszcie wiem o co chodzi z tymi sylwetkami :D

    ReplyDelete
  57. Miałam tą płytę, ale te ćwiczenia były dla mnie niestety za trudne... Moja kondycja leży i ćwiczy ;-)

    ReplyDelete
  58. Tfuuuu, miało być leży i kwiczy ;-)

    ReplyDelete
  59. Kochana a czy ten efekt osiągnęłaś cwicząc codziennie przez 3 tygodnie? Od poniedziałku do niedzieli?

    ReplyDelete
  60. swietny brzuch :) takze cwicze w domu, efekty sa ale na górne miesnie narazie... znam tylko 1 cwiczenia na dolne. ktos zna wiecej? pozdrawiam Nissiax ;*

    ReplyDelete
  61. Świetne efekty!
    Ja jestem za leniwa na ćwiczenia. Wszyscy mi ciągle powtarzają że nie potrzebuje a to mnie jeszcze bardziej zniechęca.

    ReplyDelete
  62. Można ściągnąć na chomiku ;p

    ReplyDelete
  63. Od jakiegoś czasu ze względu na zdrowie wykonuję ćwiczenia wzmacniające kręgosłup, Chyba dodam coś dla brzuszka ;)

    ReplyDelete
  64. Też ćwiczę z płytami z Shape ;) Bardzo lubię Jogę na płaski brzuch i Pilates na lato, żeby mi się nie nudziło ćwiczę też Bkini body, przygotowanie do lata. Przegapiłam dwa ostatnie numery Shape i nie mam płyty Ewy, ale poszukam w jakiejś taniej prasie (archiwalne numery i dodatki do czasopism) :)

    Masz piękną talię :)

    ReplyDelete
  65. Ja ćwiczyłam w domu jak byłam w średniej szkole,codziennie rano.Ćwiczenia też miałam z różnych czasopism,głównie z miesięcznika Super Linia i też ćwiczyłam z panią z telewizora;-)z TVP2.Trzeba się zmobilizować,ale da się coś wypracować:-)ale fakt trzeba uważać,moja koleżanka ćwicząc w domu naciągnęła mięśnie szyi i chodziła długi czas w kołnierzu.Teraz też by się przydało zrzucić jeszcze trochę po ciąży.Mobilizacji mi potrzeba:)może coś w grupie?może bieganie?a może na rower wrócę?Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  66. na fanpage'u magazynu Shape jest informacja, że numer z płytą będzie dostępny od 29 czerwca

    ReplyDelete
  67. ta płyta jest tak ciężko dostępna :(

    ReplyDelete
  68. Następny numer Shape wychodzi 30 czerwca :)
    Możesz podać nam z którym numerem kupiłaś płytę z cwiczeniami ??

    ReplyDelete
  69. Widziałam zdjęcie na twiterze, ale nadal robi na mnie wrażenie:) ten post to dla mnie prawdziwa motywacja, bo wiem, że efekt nie jest poprawiony PhotoShopem. Znalazłam już ćwiczenia Pani Ewy (są na Jej stronie i mają być filmiki na YT) i zabieram się za siebie:) Zastanawiam się tylko czy napinanie brzucha przy każdym wybuchu przez cały dzień jest wykonalne.
    Pozdrawiam i gratuluję efektów:)

    ReplyDelete
  70. ja polecam zestawy do ćwiczeń z Mel B (tak tej ze Spice Girls) wszystkie dostępne na YT w wersji po angielsku albo z lektorem w 3 miesiące zgubilam 8 kg i 15 cm w pasie! :)) ćwiczenia w domu są super bo mniej czasu nam kradną nie trzeba doliczać czasu dojazdu na i z siłowni :)

    ReplyDelete
  71. Siedzimy przed komputerem i jemy truskawki :) Gratuluję wytrwałosci i zazdroszczę brzucha! Swietna figura :)

    ReplyDelete
  72. Właśnie wczoraj sobie postanowiłam, żeby zacząć ćwiczyć, chociażby rano zrobić rozgrzewkę, tak dla zdrowia i lepszego samopoczucia;)

    ReplyDelete
  73. Nie wierzę! ja od 3 dni ćwiczę z Ewą :) zrobiłam 2 treningi, wczoraj dzień przerwy ze względu na kiepskie samopoczucie, ale dziś czuję się już lepiej i za godzinę wskakuję w dres :) po treningu czuję ogromny przypływ energii.

    Agnieszko, Twój brzuch wygląda świetnie, chociaż to też pewnie zasługa Twojej innej aktywności fizycznej - na siłowni? A jak u Ciebie wygląda sprawa z udami? Też Ci się wyszczupliły po tych 3 tygodniach?

    ReplyDelete
  74. dziewczyny po przeczytaniu tego postu, bardzo się zmotywowałam do ćwiczeń ;) pierwsze co zrobiłam to sprawdziłam czy ta płyta jest dostępna na allegro, ale ceny są jak dla mnie za wysokie (1oozł??!) bez przesady ;) poszukałam lepiej i znalazłam na stronie www.chomikuj.pl jest do pobrania za darmo ;))) od dzisiaj zaczynam ćwiczenia ;)

    ReplyDelete
  75. dla zainteresowanych: wiem, że jakieś ćwiczenia Ewy można za darmo ściągnąć z jej strony, są udostępnione przez nią dla wszystkich. (tylko nie wiem czy to te same co z gazety Shape)

    ReplyDelete
  76. Ja też ćwiczyłam z ewą, daje efekty, a pot leciii strugami, aż na początku było słabo, jak będziesz wiedziała o dacie nowego numeru to daj Nam znać. ;))

    ReplyDelete
  77. tę płytę można pobrać chyba z tej strony: http://chomikuj.pl/kkasiulla/Dokumenty/*c4*87wiczenia/Ewa+Chodakowska+Trening+Shape+-+DVD

    ReplyDelete
  78. Też ćwiczę z Ewą od miesiąca i jestem pod wrażeniem jak zmieniła się moja sylwetka ( chociaż dla osoby średnio zaawansowanej ćwiczenia i próba utrzymania tępa bez przerwy nie jest łatwa) nie mogę się doczekać kolejnego nr Shape. Pewnie na fan page Ewy będzie informacja kiedy ukarze się kolejna płyta :):):)

    ReplyDelete
  79. Ja tez ćwicze z Ewą i Jiliian Michaels i juz mam minus 10 cm z oponki:):) Efekty u mnie na blogu-http://merrus.pinger.pl/
    Nowy shape z drugim treningiem będzie 29.06 dostępny w sprzedaży.

    ReplyDelete
  80. Oo nie wiedziałam, że masz kolczyk w pępku. Masz śliczny, płaski brzuch :)

    ReplyDelete
  81. Shape z płytą wchodzi do sprzedaży 29 czerwca, ale kwietniowy nr można jeszcze dostać, w jaki sposób mogę napisać na e-mail

    ReplyDelete
  82. Ćwiczę z Ewą dopiero od tygodnia i jestem zachwycona. Co prawda za wcześnie jeszcze na widoczne efekty, ale czuję jakie zmiany zachodzą w moim ciele. :) Robi się ono bardziej spięte, zbite, sylwetka się wyszczupla. Poza tym po 40minutowym treningu człowiek ma tyle powera, że na początku nie byłam sobie w stanie tego wyobrazić. Super!

    ReplyDelete
  83. Shape pokazuje się zaraz na poczatku miesiąca:) to moja ulubiona gazeta:) właśnie przymierzam się do kupna pary potrzebnych przyborów do ćwiczeń w domu np. piłki czy tubingu - bo właśnie w najnowszym są super - krótkie ćwiczenia na pośladki i ramiona:) Płyta Ewy narazie leżakuje - ale mam nadzieje, że wkońcu do niej zajrze;) Narazie ćwiczę z hantelkami, skakanką, oraz biegam i jeźdzę na rowerze - każdy ruch wskazany:)

    ReplyDelete
  84. O, miło widzieć, że nie tylko ja ćwiczę z Ewą :) Dzięki moim wysiłkom, do których zmotywowała mnie m.in ta płyta, za mną jest już 5 kilogramów, a przede mną drugie tyle :) Pozdrawaim

    ReplyDelete
  85. Och ale zazdroszczę płytki i brzuszka jest wręcz idealny<3 w Polsce pewnie nie będzie tej gazety prawda? Na allegro są płytki Pani Ewy Chodakowskiej i ceny wahają się od 100 do 19 złotych tu daje linka http://allegro.pl/listing.php/search?string=Ewa+Chodakowska&category=0&sg=0 . Zastanawiałam się nad tą najtańszą ale mam wątpliwości czy na pewno bedzię to ta płytka i czy wszystko będzie z nią okej no bo jednak ok 50 zł nie chce wydawać na zwykłą płyte gdzie gazeta wraz z płyta kosztuje oo wielee mniej podejrzewam. Myślisz ze opłaca się zaryzykować i kupić ja na allegro? Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobno plyta jest nadal dostepna w wydawnictwie Shape. Dziewczyny podaju tutaj tez inne zrodla gdzie mozna zdobyc cwiczenia. Mysle ze nie oplaca sie przeplacac i wydawac np 100 zl

      Delete
  86. Masz przepiękny brzuch! Ideał :)
    Ja od stycznia ćwiczę tylko w domu i od marca jestem wierna terningom Jillian Michaels :) Szczerze ją uwielbiam, jej treningi tak samo! Efekty naprawdę widoczne :) Za mną 30 day shred, jestem w trakcie przedłużonego podwójnie ripped in 30, a potem planuję właśnie coś na brzuch - 6-week 6-pack ;) Ale ćwiczenia Ewy też mnie kuszą, może uda mi się je jakoś skombinować...

    ReplyDelete
  87. brzuch to mój najsłabszy punkt :P zawsze wymiękam :P

    ReplyDelete
  88. A ja nienawidzę ćwiczyć :( jestem w tej kwestii totalną fajtłapą i na zajęciach grupowych zawsze byłam poza rytmem - kobitka mówiła prawa ręka w bok, ja brałam lewą :P ale dla mnie idealnym sposobem na wyrzeźbienie mięśni brzucha jest...taniec brzucha :) niestety zaniedbałam te ćwiczenia od jakiegoś czasu, a kiedyś nawet musiałam je przerwać bo zrobił mi się troszkę męski "kaloryfer" na brzuchu :P Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  89. Zazdroszczę motywacji...kupiłam sobie nawet kołyskę do brzuszków tak w ramach motywacji, aż dwa tygodnie poćwiczyłam...ale jak widzę tak piękny efekt to po sesji wezmę się za siebie :) jesteś niesamowita :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, buziaki :*

    ReplyDelete
  90. Nigdzie nie moge znalesc tych cwiczen z Ewa :( dlatego cwicze z Jillian Michaels :) Mam takie pytanie odnosnie butelki,posiadam taka sama ale za cholere nie moge znalesc filtra do niej :) czy mozesz powiedziec gdzie go kupujesz ?? chodzi mi o siec sklepow bo w internecie wiem, ze sa. Z gory dziekuje i pozdrawiam

    ReplyDelete
  91. Ja zaczęłam ćwiczyć z Ewą ale już po 12 min wysiadałam. Nie poddałam się zaczęłam wykonywać inne ćwiczenia 'trochę' lżejsze robię już je od 5 dni i czuje się dobrze za kilka dni zrobię kolejne podejście do ćwiczeń Ewy. Trzymam mocno kciuki za wszystkie dziewczyny, które zaczną ćwiczyć po przeczytaniu tego postu. Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  92. Witaj serdecznie,
    na początek chciałam bardzo Ci podziękować za to, że jesteś :)
    Swoim postem zmotywowałaś mnie do ćwiczeń. Za to również Ci dziękuję, ale mam do ciebie pytanie czy ćwiczysz tylko z płytą, czy wykonujesz jeszcze program treningowy, który jest na stronie Ewy?
    Pozdrawiam,
    Dorota

    ReplyDelete
  93. Witaj serdecznie,
    Na początek bardzo chciałam Ci podziękować za to, że jesteś i zmotywowałaś mnie do ćwiczeń. Mam jednak do Ciebie jedno pytanie. Czy ćwiczysz tylko z płyty czy może wykonujesz te ćwiczenie treningowe na stronie Ewy?
    Pozdrawiam,
    Dorota

    ReplyDelete
  94. U mnie wyglada to tak- cwicze jakis tydzien, dwa a potem brakuje czasu- studia, checi. Gdybym mieszkala w miescie prawdopodobnie wykupilbym karnet do silowni, chociaz problemow z waga nie mam, ale cwiczenia sa dla wszystkich ;)

    Poza tym juz dawno chcialam Ci polecic dwufazowy plyn eva- herbals garden- jezeli bedziesz miala okazje to jak najbardziej sprobuj, ponad to wczoraj bedac w Berlinie w ROSSMANIE przy produktach z essence znalazlam ta paletke do brwi, ktora Ci sie skonczyla (od razu pomyslalam o Tobie, niestety portfel zostawilam w autokarze, a uwierz chcialam ja dla Ciebie kupic )

    ReplyDelete
  95. wow super! dzięki Aga za podpowiedź! przyda się zgubić tu i ówdzie! biorę się do roboty! ;]]

    ReplyDelete
  96. Niektore cwiczenia Ewy mozna tez wykonac w wodzie, polecam;)

    ReplyDelete
  97. uwielbiam Cię czytać, oglądać... ideał kobiety.

    ReplyDelete
  98. rowniez wycinalam cwiczenia z cindy i mase innych z pani domu i swiata kobiety :) potem na wielkim arkuszu nalejalam i rozpisywalam kolejnosc co mam robic i tak przez pare lat, fajna sprawa w domu cwiczyc:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  99. witaj
    A ja cwicze z Mel.B. na youtube w czesciach sa jej cwiczenia na nogi, rece, brzuch. Od 3 tygodni 2 x dzennie po godzinke sobie cwicze. I to jest teraz moj SUCHT.
    Sama Mel bardzo motywuje..zwlaszcza wygladem :) Cwiczenie sa bardzo roznoroden bez wielkiej skakaniny , ktora akurat ja nie lubie. Ja walcze o dolna czesc bruszka . Precz OPONCE!

    ReplyDelete
  100. Agnieszko to jest ta płytka co w menu po odtworzeniu jest napisane "szczupła w 4 tygodnie" ?

    ReplyDelete
  101. Agnieszko to jest ta płytka co w menu po odtworzeniu jest napisane "szczupła w 4 tygodnie" ?

    ReplyDelete
  102. Agnieszko jesteś zadowolona z tej butelki Bobble? Przymierzam się już do niej od jakiegoś czasu ale zastanawiam się czy jest sens wydawać 60 zł na taką rzecz. Z drugiej strony jeśli rzeczywiście działa to przeliczając ile butelek kupowanej wody może zastąpić to raczej sens jest ;) Czekam na info!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej cena w PL bardzo wysoka. Ja za swoja zaplacilam $10. Jestem bardzo zadowolona. Kranowka z NYC jest bardzo dobra i nie czuc w niech chloru ale po przefiltrowaniu przez butelke smakuje naprawde dobrze.

      Delete
  103. ja ćwiczę aerobic "cardio" na youtube:) ciągle się dziwie, bo myślałam że mam kondycje.. biegam i jeżdżę konno ale jak zaczęłam ten aerobic to myślałam że wymiękne po drugim powtórzeniu ćwiczeń :)
    z dnia na dzień jest coraz lepiej
    Tak jak mówisz, tylko trzeba mieć chęci ;)))
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  104. ćwiczenia Ewy można jeszcze zamówić w wydawnictwie Shape. A 30 czerwca pojawi się inny trening, intensywniejszy :)

    Nissiax, a w jakich butach ćwiczysz? I polecasz matę? Czy to jest taka mata jak do jogi? nie ślizga się po podłodze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cwicze w butach w ktorych chodze na silownie. Mate kupilam za pare $ w TJ Maxx, to jest wlasnie mata do jogi. Bardzo ja polecam ale wiem ze sa rozne maty i nie kazdy materiał jest dobry.

      Delete
  105. ćwiczenia Ewy można jeszcze zamówić w wydawnictwie Shape. A 30 czerwca pojawi się inny trening, intensywniejszy :)

    Nissiax, a w jakich butach ćwiczysz? I polecasz matę? Czy to jest taka mata jak do jogi? nie ślizga się po podłodze?

    ReplyDelete
  106. Ja od kilku miesięcy ćwiczę z Zuzanną ( ZuzkaLight na youtube) i efekty są rewelacyjne :) także polecam.

    ReplyDelete
  107. Płyte mam, mata została po dawnych wojażach, ręcznik i woda tez się znajdą tylko chęci brak :D Dobrze że wrzuciłaś zdjęcie, jest bardzo motywujące.

    ReplyDelete
  108. Ćwiczę z płytą Chodakowskiej 1,5 miesiąca co drugi dzień i coraz bardziej mnie nudzą te ćwiczenia, efekt też nie jest tak spektakularny jak by się wydawało do TOTALNEJ metamorfozy to daleko. Oczywiście gdybym do tego zaczeła dietę, piła min. 5 litry wody i ćwiczyła codziennie to zapewne byłby szał ale szał bybły tez ko każdym innym treningu. Fakt zeszły mi pozimowe boczki, pośladki się ujędrniły, brzuch też wygląda ok choc szału nie ma choc odstawiłam słodycze itp. Mam wrażenie ,ze one jednak najbardziej koncentruja sie na nogach, bo nogi mi się baaaaardzo wysmukliły i wyrzeźbiły, i zawsze po treningu czuje te mięśnie a brzuch słabo, mimo że juz dawno opanowałam napinanie ich przy wydechu. Ale polecam każdemu, ruch to zawsze ruch :).

    ReplyDelete
  109. Też mam tę płytę, a ćwiczyłam tylko przez tydzień, nie potrafię wywołać u siebie samozapału ;/

    Co do aportowania Muffina, mój Dizel od początku kiedy był u mnie, podchwytał orzecha laskowego izawsze zabierał je z koszyczka i na nimi latał bawiąc się samemu.
    W końcu któregos dnia zapoczątkowałam zabawę, poszłam do kuchni, zrzuciłam orzeszka, Dizel przybiegł natychmiast z wytrzeszczem oczu i nastawionymi radarkami :D wzięłam orzeszka i zaczęłam nim trząść tak aby było słychac jak obija się w skorupce, Dizel już sie przygotowywał, i rzuciłam mu do przedpokoju - pobiegł niczym koń na gonitwie i przyniusł orzeszka pod nogi i miałczał :)
    W końcu przychodził juz sam z przeszkiem kładł przy mnie i kazał sobie rzucać, to tylko chodniczki fruwały za nim jak biegał ;)

    Więc proponuję użyć orzeszka laskowego, takiego większego żeby nie połknął a żeby mu sie w pyszczek zmieścił :)

    ReplyDelete
  110. Powiem Ci(właściwie napisze), że zachęciłaś mnie tym postem do ćwiczeń Ewy. Na jej profilu na facebook widziałam efekty ćwiczeń, są rewelacyjne! Po sesji chcę się za to zabrać, nie wiem tylko jak to będzie z moją systematycznością. A Twój efekt - super :)

    ReplyDelete
  111. http://mojswiat-ikusia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  112. będzie jeszcze jednna trzecia ostatnia z shape chyba we wrześniu, potem każda z płyt będzie do nabycia w sprzedaży detalicznej, wiec pod koniec roku.kazdy będzie mógł uzupełnić albo kupić cały zestaw. Byłam u niej na warsztatach i mówiła o tym.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo bardzo dobre wiesci. Dziekuje za informacje.

      Delete
  113. Agnieszko, jesteś zadowolona z tej butelki Bobble? Ja się nad nią zastanawiam od dłuższego czasu, tylko, że cena mnie stopuje. Ale jeśli rzeczywiście się sprawdza to może w końcu ją kupię ;)

    ReplyDelete
  114. Agnieszko, jesteś zadowolona z tej butelki Bobble? Ja się nad nią zastanawiam od dłuższego czasu, tylko, że cena mnie stopuje. Ale jeśli rzeczywiście się sprawdza to może w końcu ją kupię ;)

    ReplyDelete
  115. Cześć jeżeli jest taka możliwość chciałabym wiedzieć ile razy tygodniowo ćwiczysz i czy ćwiczenia nie są za ciężkie na kręgosłup??

    ReplyDelete
  116. Ja od jakieś czasu robię A6W i efekty są dla mnie bardzo zadowalające. Kiedyś robiąc codziennie po 150 brzuszków nie miałam takiego efektu, jak teraz :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A6W robilam kiedys regularnie, co rok i efekty byly wspaniale. Nie ma co ja porownywac do zwyklych brzuszkow, nawet jesli zrobi sie ich 200 dziennie. Po A6W efekty sa naprawde super ale trzeba uwazac na kregoslup.

      Delete
  117. Dziewczyny,
    Jeśli jest ktoś zainteresowany tymi ćwiczeniami to na chomikuj.pl jest dostępny ten trening. Właśnie sobie ściągnęłam i nic nie musiałam płacić. Fil ściąga się błyskawicznie. Wyjeżdżam na miesiąc na szkolenie więc mam zamiar zacząć ćwiczyć. :)
    podaje Wam linka
    http://chomikuj.pl/mallwka/*e2*99*a5TOTALNA+METAMORFOZA

    ja wybrałam od agak123456. Jakość świetna.

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  118. Masz niesamowicie płaski brzuch! To efekt tych ćwiczeń czy zdjęcie zrobiłaś na głodnego? :D

    ReplyDelete
  119. Przez Ciebie i ja zaczęłam to ćwiczyć :D zobaczymy jakie będą efekty
    Podobno w lipcowym numerze ma być druga część ćwiczeń

    ReplyDelete
  120. moglabys Agnieszko kiedys dac post w ktorym pokazesz wszytskie swoje posilki i przekaski napoje z jednego dnia? Jestem ciekawa jak wyglada menu z jednego dnia naissiax =D ja od jutra zaczynam ten trening z ewa chodakowska =] pozdrawiam

    ReplyDelete
  121. Łapcie ćwiczenia :) http://chomikuj.pl/qele/*c4*86wiczenia+Ewy+Chodakowskiej

    ReplyDelete
  122. Mogła byś zrobić posta o twoim sportowym staniku bo zastanawiam się nad kupnem ale nie wiem na co zwrócić uwagę.

    ReplyDelete
  123. Ja zaczelam ćwiczyć z Ewą, ale ćwiczyłam 5 razy i mi zapał prysł hehe chyba od niedzieli znowu zacznę, dziewczyny które nie zdążyły kupić płytę tak jak ja mogą ściągnąć ćwiczenia z chomika tak jak ja to zrobiłam ;)

    ReplyDelete
  124. kolejny Shape z plytką Ewy Chodakowskiej wychodzi 29 czerwca :)

    ReplyDelete
  125. Aga ile razy w tygodniu cwiczysz w domu?

    ReplyDelete
  126. ale motywacja! jak tylko skończę przeprowadzkę biorę się za siebie ;D

    ReplyDelete
  127. Ja już mam kolejną część :D biegnij do kiosku po nowy numer

    ReplyDelete
  128. http://chomikuj.pl/bilka_14/Shape+Ewa+Chodakowska+DVD/P*c5*82yta+2+lipiec+2012 Nowa płyta do pobrania

    ReplyDelete
  129. Hej ;) Od dawna obserwuję Twój kanał na yt, dzięki któremu dowiedziałam się wiele na temat pielęgnacji twarzy, dziękuję ;)

    Ale chciałam tak btw. notki, brzucha, a6w i sportu w ogóle. Od dawna jestem pasjonatką sportu, siłowni, pływania i właśnie ćwiczeń z filmikami przed komputerem w domowym zaciszu. Nie znam dokładnie ćwiczeń Ewy, bo nie przekonała mnie do siebie zapowiedziami, które oglądałam, ale osobiście polecam filmiki Tamilee Webb z serii " I want those...". Mają podział na mięśnie abs, mięśnie pośladków i mięśnie ramion, jest też filmik zbierający wszystkie partie w jeden trening.

    Prawdziwie ogromne endorfinki wydziela jednak u mnie ćwiczenie z Deanne Berry, kiedy włączę sobie "Pump it up - the ultimate dance workout". Trwa jakieś 1,5 godz. To prawdziwy trening aerobikowy łaczący kroki tańców latynoskich. Uśmiech na twarzy to coś, co mogę zapewnić przy skakaniu z Deanne.;)

    Jeśli chodzi o a6w to sekret tkwi w systematyczności. Ale ćwiczenia opierają się głównie na spięciach brzucha w pozycji leżącej, co niestety obciąża kręgosłup. Polecam urozmaicenie i czas na regeneracje mięśni, nie ćwiczenie tych samych partii codziennie. ;)

    A teraz kolej na moje pytanie. Na zdjęciu widzę kolczyk w pępku. Zastanawiam się nad zrobieniem takiego już ponad rok i boję się powikłań, zmian ropnych. Boję się też, że będę musiała zrezygnować z ćwiczeń mięśni brzucha podczas gojenia. Inną kwestią jest też spanie na brzuchu - niestety inaczej nie umiem zasnąć.
    Jak to było u Ciebie, czy "zabieg" wykonywałaś w studio piercingu czy może koleżanka wenflonem? Jak długo się goiło, czy były jakieś powikłania?

    ReplyDelete
  130. Hej ;) Od dawna obserwuję Twój kanał na yt, dzięki któremu dowiedziałam się wiele na temat pielęgnacji twarzy, dziękuję ;)

    Ale chciałam tak btw. notki, brzucha, a6w i sportu w ogóle. Od dawna jestem pasjonatką sportu, siłowni, pływania i właśnie ćwiczeń z filmikami przed komputerem w domowym zaciszu. Nie znam dokładnie ćwiczeń Ewy, bo nie przekonała mnie do siebie zapowiedziami, które oglądałam, ale osobiście polecam filmiki Tamilee Webb z serii " I want those...". Mają podział na mięśnie abs, mięśnie pośladków i mięśnie ramion, jest też filmik zbierający wszystkie partie w jeden trening.

    Prawdziwie ogromne endorfinki wydziela jednak u mnie ćwiczenie z Deanne Berry, kiedy włączę sobie "Pump it up - the ultimate dance workout". Trwa jakieś 1,5 godz. To prawdziwy trening aerobikowy łaczący kroki tańców latynoskich. Uśmiech na twarzy to coś, co mogę zapewnić przy skakaniu z Deanne.;)

    Jeśli chodzi o a6w to sekret tkwi w systematyczności. Ale ćwiczenia opierają się głównie na spięciach brzucha w pozycji leżącej, co niestety obciąża kręgosłup. Polecam urozmaicenie i czas na regeneracje mięśni, nie ćwiczenie tych samych partii codziennie. ;)

    A teraz kolej na moje pytanie. Na zdjęciu widzę kolczyk w pępku. Zastanawiam się nad zrobieniem takiego już ponad rok i boję się powikłań, zmian ropnych. Boję się też, że będę musiała zrezygnować z ćwiczeń mięśni brzucha podczas gojenia. Inną kwestią jest też spanie na brzuchu - niestety inaczej nie umiem zasnąć.
    Jak to było u Ciebie, czy "zabieg" wykonywałaś w studio piercingu czy może koleżanka wenflonem? Jak długo się goiło, czy były jakieś powikłania?

    ReplyDelete
  131. A mam pytanie Agnieszko, czy stosujesz jakieś odżywki białkowe żeby poprawić efekty ćwiczeń?

    ReplyDelete
  132. Dziewczyny na stronie www.wyrazto.pl ruszyła akcja podziękowania Ewie. Możemy postawić dla niej billboard! Nasze hasło zajmuje aktualnie 7 pozycję. Przyłączcie się proszę do akcji i oddajcie swój głos! Dzięki wspólnej mobilizacji może uda nam się osiągnąć zamierzony cel! DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY GŁOS!

    ReplyDelete
  133. Ja mam w domu orbitreka, sprawdza się bardzo dobrze, ćwiczę w miarę regularnie. Znalazłam taki artykuł o różnych sprzętach sportowych domowych www.opcja.vot.pl/?p=406. A Wy jakiś używacie w domowych warunkach?

    ReplyDelete
  134. Chciałam zapytać czy ćwiczyłaś tylko skalpel Ewki czy dodawałaś jeszcze inne programy?

    ReplyDelete
  135. Ćwiczyłaś tylko ze skalpelem Ewki czy mieszałaś go z jej innymi programami?

    ReplyDelete

Proszę nie zostawiać komentarzy służących autopromocji blogów czy stron personalnych. Komentarze z reklamą blogów i rozdań będą usuwane, więc proszę ich nie dodawać.

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...